آدمهای خوب شهر

Sunday, September 10, 2006

سلام
اینجا می خوام از برخوردای خوب آدمها بنویسم تو زندگی روزمره. از آدمهایی که وظیفه اشون رو انجام می دن. باهات بداخلاقی نمی کنن. مهربونن. و خلاصه باعث می شن وقتی برمی گردی خونه احساس خوبی از روزت داشته باشی. شاید اینجوری بشه امید های از دست رفته مون رو دوباره پیدا کنیم. و یادمون بیاد توی این شهر هنوز چیزهای خوب زیاده.
بیشتر از یک ماه دیگه اینجا نیستم. ولی بعدش هم از شهر جدید می نویسم. و چیزایی که شاید بشه یاد گرفت.
خیلی دلم می خواد این بار که می نویسم، شمایی که می خونید هم برام از تجربه هاتون بنویسید. از آدمهایی که توی خیابون، مغازه، اداره یا هر جایی باعث شدن که لبخند بزنید و دلتون گرم بشه.
اگرم حالشو ندارید فارسی بنویسید، می شه که به این آدرس نامه بدید من خودم تایپ می کنم می زارم.
امیدوارم بشه اونجوری که می خوام.

مریم
adamhaye.khoob@gmail.com

1 Comments:

  • سلام
    امروز اتفاقي رسيدم به وبلاگ شما و عجب اتفاق خوبي بود! دلم خواست برات بنويسم از سر اتفاق با آدمي آشنا شدم كه انقدر خوبه كه تصميم گرفته تمام خوبي‌هاي اطرافشو يك‌جا هديه كنه به بقيه. از هديه بي‌نظير شما بسيار ممنونم. برات آرزوي روزگاري خوب رو دارم. هر جا هستي، شاد باشي

    By Anonymous Anonymous, at 8:54 AM  

Post a Comment

<< Home