آدمهای خوب شهر

Tuesday, March 22, 2011

درد دل

نمی دانم تا کی می شود که خودم را به نوشتن اینجا مجاب کنم وقتی یکی یکی آدمهایی که درباره شان نوشته ام، آدمهای خوب شهرم، راهی زندان می شوند.

8 Comments:

  • فکر کنم یه سیاست پنهان کسانی که دل شما رو به درد آوردن و طرفدارانشون این باشه که صداهای این چنینی رو خاموش کنن. صدای کسانی که ملاک قضاوت براشون راستی و درستی باشه نه جناح بندی سیاسی .اونا فهمیدن که این تیپ آدم ها رو شاید بتونن برای مدتی ساکت نگه دارن ولی آدمهای خوب شهر پنانسیل بیشتری برای پیوستن به جناح مقابل دارن.
    امیدوارم با قلبی مطمئن و روحی امیدوار (هرچند دردمند )به راهتون ادامه بدیدودلسرد نشید.دست حق به همراهتون..

    By Anonymous Anonymous, at 11:29 AM  

  • دوست عزیز، هنوز کلی آدم خوب تو شهرمون مونده، یکیشون پرستارای بخش نوزادان بیمارستان طوس که شب عیدی وقتی بچه یک ماهه من مریض شده بود و مجبور شدیم تو بیمارستان بخوابونیمش، با وجود اینکه طبق مقررات نباید اجازه میدادن که خانومم پیشش بمونه، نصفه شبی با کلی تلفن کردن (اونم بدون التماس ما و فقط با یک خواهش) به این و اون تونستن مجوز موندن مادر رو بگیرن، تا برخورد خوب بقیه پرسنل بیمارستان (حتی نگهبان بیمارستان که هر وقت و بیوقتی به من اجازه رفتن پیش اونا رو میدادم.

    By Anonymous Anonymous, at 3:10 PM  

  • ممنون از هردوتون.

    و امیدوارم فرزند شما حالش خوب خوب باشه.

    By Blogger آدمهای خوب شهر, at 9:59 AM  

  • سلام دوست خوبم.من اولین باراست که وبلاگ شما رو می بینم و فوق العاده لذت بردم از این همه انسانیت به اشتراک گذاشته شده.می خواستم خواهش کنم که امکان اشتراک رو در وبلاگتون قرار بدید.این طوری با هر پست جدید خوانندگانتون خبردار می شوند..

    By Blogger archengineer, at 3:48 AM  

  • سلام
    راستش من نمی دونم چطوری می تونم این کار رو بکنم. اگه راهنمایی کنین سعی می کنم حتما انجام بدم.

    By Blogger آدمهای خوب شهر, at 10:07 AM  

  • سلام
    من قبلا که بلاگر رو فیلتر نکرده بودند بیشتر میومدم اما حالا کمتر فرصت میشه
    به خاطر همون آدمای خوب بنویشین که وقتی از زندان اومدن بیرون شهر براشون غریبه نباشه و به خاطر آدمهای خوب دیگه ای که حس نکنن تنها شدن

    قبلا هم خواستم اگه بتونین یه سایت دوقلو تو بلاگفا یا جایی که فیلتر نیست با همین مطالب بزنید که مخاطبای بیشتری بتونن سر بزنن ممنون میشم

    By Anonymous کوزه, at 6:47 AM  

  • راستش بلاگفا این مشکل رو داره که باید آدم موقع ساخت وبلاگ قبول کنه که بلاگفا به تشخیص خودش می تونه نوشته هارو حذف کنه. برای همین من ترجیح می دم از اون سرویس استفاده نکنم.
    فعلا شما اگه توی گوگل ریدر وبلاگ رو بخونین مشکل فیلترینگ نخواهید داشت.
    سعی می کنم یه زمانی که وقت بیشتر داشتم هم یه روش جایگزین برای بلاگر پیدا کنم.
    ممنون

    By Blogger آدمهای خوب شهر, at 9:49 AM  

  • ادم خوب شهر ما//
    یه بار فکر کنم گفته بودم//
    تو فید گوشیم این وبلاگ یکی از برترین وبلاگا بود که اول صبح میخوندمش// از وقتی فیلتر شدیم دیگه صبح اونجوری که قبلا" بود از تخت پا نمیشم//
    ایشالا ادمای خوب شهر ما ازاد بشن/
    ممنون که خسته نمیشی از این راه

    By Blogger bashar, at 6:24 PM  

Post a Comment

<< Home