آدمهای خوب شهر

Saturday, February 12, 2011

نوشته های وبلاگ ها

سلام دوستان
می خواستم یه موضوعی رو توضیح بدم که سوءتفاهم پیش نیاد. تا حالا چند بار شده که شماها یه نوشته هایی رو از وبلاگهای دیگران برای من فرستادید که اینجا بنویسم. اولا که ممنونم ازتون که حواستون به اینجا هست . منتها بعضی وقتها این نوشته ها اینجا پست نمی شه. در بیشتر مواقع، علتش هم اینه که من هر وقت یه همچین نوشته ای دریافت می کنم، توی وبلاگ شخص مربوطه یه کامنت می زارم و ازش اجازه می گیرم برای  گذاشتن نوشته اش اینجا. اگه جوابی نگیرم نوشته رو پست نمی کنم.
این کار شاید یه کم عجیب باشه. خودم هم هنوز نمی دونم کار لازمیه یا نه. علتی که این کارو می کنم اینه که چند بار پیش اومده از وبسایت هایی که نوشته های اینجا رو استفاده کردن ناراحت شدم. یعنی نوشته ها در یک فضایی استفاده شده که من باهاش موافق نبودم. برای همین دلم نمی خواد کاری رو که انتظار داشتم بقیه نکنن خودم بکنم.
خلاصه که ببخشید اگه شما یکی از افرادی هستید که وقت گذاشتید و لینک یه وبلاگ دیگه رو برای من فرستادید و من پستش نکردم.

3 Comments:

  • نماینده مجلسه و داره میره سمت خونش. سربازی رو می بینه که داره لنگان لنگان و گریه کنان راه میره. ماشین رو نگه می داره و دنده عقب میاد سمت سرباز.
    از سرباز می پرسه کجا میری؟
    سربازه با لهجه آذری میگه دارم میرم آزادی.
    سوار شو. سوار میشه.
    چرا گریه می کنی؟
    دو تا موتوری کیفم رو زدند. دویدم دنبالشون و کیف رو نگه داشتم بعدش با چاقو تهدیدم کردند و آخرش کیفم رو بردند. 320 هزار تومن پول توش بود و داشتم میرفتم شهرستان برای درمان مادرم.
    میخوای بیا خونه ما کمی استراحت کن و یک چیزی بخور.
    نه. نمیرسم به اتوبوس. آخرین اتوبوس ساعت شش و نیم حرکت می کنه.
    باشه. نگران نباش
    آخه این چه شهریه شما دارین؟ حیف نیست آدم شهر خودش رو ول کنه بیاد اینجا؟ چجوری میتونن پول من رو بخورن؟ به حضرت ابوالفضل قسم خدا جزای کارشون رو بده.

    بیچاره سرباز رنگ و رو برایش نمانده و نمی داند چکار کند. به آزادی می رسند. نماینده 50 تومن در جیب داشت. 200 تومن هم از خودپرداز برداشت می کند.

    بیا این 250 تومن پول رو بگیر. برو شهرتون. این هم شماره منه اگر اونجا پول لازم داشتی بهم زنگ بزن. من اونجا آشنا دارم. خداحافظ

    By Anonymous میم, at 12:55 PM  

  • ba salam
    azizam man yeki az matalebe zibaye shoma ro (boye nan) dar bloggam kopi kardam albateh ba darje adrese shoma :)
    omidvaram narahat nashi va merci az matalebe besiar latif va zibaye shoma

    By Blogger MINA, at 11:22 AM  

  • خیلی ممنون:)

    By Blogger آدمهای خوب شهر, at 11:30 AM  

Post a Comment

<< Home