آدمهای خوب شهر

Monday, January 24, 2011

مسیح چشم‌پزشک

کسی که بهم این چشم پزشک رو معرفی کرد گفت که خیلی آدم منصف و خوبیه، ولی فکر نمی‌کردم در این حد.
وقتی رفتم پیشش و مشکلم رو گفتم با دقت و حوصله گوش داد، بعد معاینه‌ام کرد و برام توضیح داد که نیاز به چه عمل جراحی‌ای داره و این عمل چقدر می‌تونه کمکم کنه. آخر هم بهم یکی از همکارهاش که توی اون عمل تجربه بیشتری داره رو معرفی کرد و برام یه معرفی نامه خطاب به همکارش نوشت. موقع بیرون اومدنم از اتاقش هم روی پرونده‌ای که برام درست کرده بود یه علامت زد و برام آرزوی سلامت و موفقیت کرد.
وقتی رفتم سراغ منشی دکتر تا هزینه ویزیت رو پرداخت کنم خانم منشی بهم لبخند زد و گفت آقای دکتر روی پرونده‌ت علامت زده که ویزیتت مجانی میشه. وقتی پرسیدم چرا بهم گفت احتمالاً نتونسته برات کار مفیدی بکنه و مشکلی که داشتی رو رفع کنه...
باورم نمی‌شد توی یه مطب تو بهترین و گرون‌ترین منطقه‌ی تهران بشه دکتری رو پیدا کرد که اینقدر انسان باشه. شاید تاثیر اسمش که "مسیح" بود باعث این همه مهربونیش شده بود. هرچی که بود مطمئناً یکی از آدم‌های خوب این شهر بود.

نویسنده: مریم بانو

Labels:

6 Comments:

  • سلام
    ایکاش این چشم پزشک خوب رو معرفی می کردید.و آدرسش رو میدادید.مطمنا به کار خیلی ها میاد.

    By Anonymous طیبه, at 9:11 AM  

  • نخواستم حالت تبلیغی پیدا کنه که اسم و مشخصات کامل نگفتم. اگر مدیر وبلاگ موافقت کنن مشخصاتی که ازشون دارم رو توی کامنت می‌نویسم.‏

    By Anonymous مریم بانو, at 11:46 AM  

  • سلام
    این فرد انسان نبوده بلکه فرشته بوده.
    برخی پزشکا واقعا فرشته ی نجات مریضشون هستن نه به لحاظ درمان که به لحاظ برخورد درست و انرژی مثبتی که به بیمارشون میدن.
    منم امروز رفتم دکتر. اما نه تنها به حرفام گوش نداد که همه ش داشت به انترنای ماشالا باهوشش درس میداد.
    حسبدی پیدا کردم و شاید دیگه نرم پیشش...

    مطلبتون زیبا بود. قطعا شما هم آدم خوبی هستین و همین طور نارون عزیزم که شمارو معرفی کرد.
    مایلم با شما در ارتباط طولانی تری باشم و بنابراین لینکتون کردم. امیدوام همیشه شاد باشین.

    By Blogger masi, at 12:01 PM  

  • منم ممنون می شم اگه اسم دکتر رو بنویسین.

    By Blogger آدمهای خوب شهر, at 2:24 PM  

  • دکتر سید مسیح هاشمی
    آدرس مطب: خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان والی نژاد، پلاک 32، طبقه سوم
    تلفن: 88775399

    By Anonymous مریم بانو, at 2:44 PM  

  • منم یه دکتر چشم پزشک دارم، ماه، مثل دکتر شما

    By Anonymous فرهادی, at 3:29 PM  

Post a Comment

<< Home