آدمهای خوب شهر

Friday, January 21, 2011

آدمهای خوب شهر در نت!


از اون آدمایی بودم که کار قبول میکرد بعد یاد میگرفت. پروژه کارورزی رو هم با اینکه هنوز درسای مربوط بهشو پاس نکرده بودم قبول کردم. برنامه نویسی با وی بی بود و ما هنوز پایگاه داده هم پاس نکرده بودیم. اون زمانا تازه آیدی کلوب ساخته بودم رفتم تو کلوب برنامه نویسیش سوالمو نوشتم یه نفر جواب داد بعد همینجوری هی ما به مشکل خوردیم هی ایشون جواب دادن. آخرش دیگه یه جاهایی کارمون گیر کرد و باید تحویل میدادیم بنده خدا کد میزد تست میکرد میفرستاد واسمون. یعنی وقت میذاشتا بی دریغ و بی منت. پروژه رو دادیم و نمره کامل گرفتیم و ایشون شدن یکی از دوستای خوبی که هنوزم وقتی کارمون گیر میکنه کم نمیذارن.
امیدوارم همیشه موفق باشن!



نویسنده: ناشناس

Labels:

4 Comments:

  • شما خیلی زحمت میکشین با این سیستموتون پس

    By Anonymous امین, at 12:01 PM  

  • @امین
    گمونم فکر کردید کلهم کارا رو میدیم بقیه انجام بدن؟!
    طی کار یاد گرفتن روش خوبیه امتحان کنید!

    By Anonymous Anonymous, at 11:51 AM  

  • به نظر شما کار درستی کرده؟!!!

    By Anonymous Anonymous, at 3:40 PM  

  • کار درستی کرده چون من الان یه برنامه نویس هستم که پروژه های زیادی انجام دادم
    اون موقع بلد نبودم و با کمک ایشون و خوندن کدهاشون یاد گرفتم
    و البته فقط به بخش از پروژه که مربوط به اتصال به دیتاگرید بود رو ازشون کمک گرفتیم

    By Anonymous Anonymous, at 10:03 AM  

Post a Comment

<< Home