آدمهای خوب شهر

Wednesday, January 19, 2011

موبایل گم شده

چند سال پیش که آمده بودم ایران توی تاکسی در تهران از روی کنجکاوی تلفن بلک بری‌ام را در آوردم تا ببینم جی پی‌ اس آن کار می‌کند یا نه و بعد هم به خیال خود آنرا در کیفم گذشتم و دیگر سراغش را نگرفتم. فردایش با پدرم در راه اصفهان بودیم که برخی‌ از افراد خانواده و دوستان به پدرم زنگ زدند که آیا من تلفنم را گم کرده ام. اولش من متوجه منظرشون نمی‌شدم که راجع به چی‌ حرف میزنند. من که تلفن گم نکرده ام. بعد یکی‌ از دوستان زمان دبیرستان به من توضیح داد که کسی‌ به او زنگ زده و گفته تلفنی پیدا کرده ظاهرا صاحبش ایران زندگی‌ نمیکند و بیشتر شماره در دفتر تماس‌ها خارجی‌ هستند اما از بین صد‌ها شماره بعضی‌‌ها هم ایرانی‌ هستند و از روی ای دی یاهو حدس میزند اسم من چه باشد. و خلاصه آیا او چنین کسی‌ را میشناسد و اگر میشناسد شماره او‌ را به من بدهند. خلاصه بنده تازه متوجه شدم که بله بلک بری‌ام را باید در تاکسی روز گذشته انداخته باشم. خلاصه یکی‌ از افراد خانواده که هنوز تهران بود رفت و آنرا برای من گرفت. معلوم شد آقای راننده وقتی‌ دیده تلفن در ایران کار نمیکند آنرا به دوستش که مغازه موبایل فروشی داشته برده و بالاخره راهی‌ پیدا کرده تا من را پیدا کنند. هرکاری هم که کردیم که حداقل پاداشی قبول کنند قبول نکردند. امیدوارم این دو نفر هرجا که هستند موفق باشند

نویسنده: ناشناس

Labels:

3 Comments:

  • ماهم یک عدد بلک بری یافتیم. متاسفانه از اونجایی که گوشیش همه جوره رمز داشت نتونستیم شماره گیر بیاریم باهاش جایی زنگ بزنیم. اگر کسی ایده ای داره بگه چیکار کنیم؟
    میدونید که بلک بری خفن ترین امنیت رو بین گوشی ها داره؟

    By Anonymous Mohammad, at 2:28 PM  

  • من هم امسال موبایلم رو تو ایران تو تاکسی جا گذاشتم ولی هیچ وقت بهم بر نگشت

    By Anonymous Anonymous, at 4:07 PM  

  • واقعا جای امیدواری که هنوز هم اینجور افراد پیدا میشن !!!

    By Anonymous Anonymous, at 1:32 PM  

Post a Comment

<< Home