آدمهای خوب شهر

Tuesday, June 15, 2010

خانم مسئول حراست

وارد حراست بانوان وزارت علوم می شوم. زن قیافه مهربانی دارد. آدم را یاد جریمه های بدحجابی نمی اندازد لااقل. جلوی من دختری است با مانتویی روشن و آستین های کوتاه. زن انگار که خودش هم شرمنده باشد بهش می گوید :" دخترم دفعه بعد اگه خواستی بیای لطفا آستینات بلند تر باشه." نوبت من است. کارت شناسایی را تحویل می دهم و می روم تو.
موقع برگشت اسمم را می گویم. توی کارت ها می گردد دنبال گواهینامه ام. با لبخند می گوید :"بفرمایید خانم احمدی. روز خیلی خوبی داشته باشین." لبخند می زنم. راه می افتم بروم ولی دلم نمی آید. بر می گردم طرفش. بهش می گویم :" کاش هر روز صبح آدم با آدمهای خوش اخلاقی مثل شما شروع می شد."

Labels:

4 Comments:

  • • از استاد ایلیا میم رام الله چه می دانی؟
    برای آشنايي بیشتر با زندگي ، آموزه ها و فعاليت‌هاي استاد ايليا رام الله (پيمان فتاحي) ؛ رهبر دربندجمعيت معنوي ال ياسين می توانی به سایت زیر مراجعه کنی
    www.ostad-iliya.org

    www.ayahra.org آخرین اخبارحقوق بشری دراین سایت دنبال

    By Anonymous Anonymous, at 7:24 PM  

  • از اين جور آدما كه تذكر مي دن ولي خوش اخلاقن و احترام نگه ميدارن كم پيدا ميشه

    By Anonymous سمیه, at 8:35 AM  

  • اگه مانتوی دختره آبی گل گلی بود، من بودم که جلوت بودم ;)

    By Anonymous Anonymous, at 6:54 AM  

  • :D:D:D

    By Blogger آدمهای خوب شهر, at 10:22 AM  

Post a Comment

<< Home