آدمهای خوب شهر

Tuesday, January 09, 2007

كنار بزرگراه ايستاده بود. تاكسي سرعتش را كم كرد و مرد مسيرش را نگفت. كمي من و من كرد. گفت مي خواهد برود پارك وي ولي پول ندارد. مسير تاكسي هفت تير بود. گفت سوار شو. راننده: تا يه جايي مي برمت از اون جا به بعد هم خدا كريمه.
آمده بوده از صاحب كارش پول بگيرد كه نداده و مانده بود كنار خيابان. معلوم بود اهل چاخان نيست. راننده مقداري پول داد و گفت اين هم تا مقصد مي رساندت.
مرد پياده كه شد. تشكر كرد. مسافرها هم كمك كرده بودند. معلوم بود كه با چه خجالتي سوار شده.
راننده تاكسي آدم خوبي بود. خيلي خوب.
--

نویسنده: شهرزاد

Labels:

6 Comments:

  • shahrzad khanoom,
    khoda roo shokr ke hanooz adamyi mesle shoma too iran hastan ke ahle kare kheir hastan,
    Baabak

    By Anonymous Anonymous, at 9:56 PM  

  • baa ejaazeh az maryam, raanandeh taxi aadam khubeh bud!! aghaa babak!

    By Blogger blog, at 12:33 AM  

  • فكر نمي كني يه كم هم احمق؟

    By Anonymous Anonymous, at 5:30 PM  

  • گر بدی گیرد جهان را سر به سر
    از دلم امید نیکی را مبر
    دیدن این زبیائها دل زیبا میخواهد که حتما دارید ، شاکرش باشید
    موفق باشید.

    By Anonymous Anonymous, at 10:40 AM  

  • سلام,در وبگردیهایم لینکت را پیدا کردم.پستها را خواندم.بعضیها به نطرم لوس رسیدند.بعضیها چشمهایم را خیس کردند.بهرحال در زمانه ای که آدمهای خوب در بهترین حالی آبکی و خسته کننده و در بدترین حالت بی عرضه,بی دست و پا یا احمق نامیده میشوند تلاشت را برای-نمیدانم-شاید دوباره زنده کردن خوبیهامی ستایم.من خودم متاسفانه هیچ خاطره این چنینی ندارم.مدتهاست که دیگر به این چیزها باور ندارم.با این حال اگر موردی پیش آمد برایت مینویسم.لینکت میکنم,اولین لینکی است که شاید با پستهایش بیگانه باشم با این حال حتی اگر یک نفردیگرهم بیاید و بخواند و تلاش کند برای خوب بودن,شاید زنجیری تشکیل شود از آدمهایی که بی شعار و بدون هیاهو دنیای بهتری میخواهند...

    By Anonymous Anonymous, at 3:11 AM  

  • webloge jalebie.. inke chand nafar minevisan jaleb taresh karde..
    matlabe darbare moalem khosusi khoda bud!!

    By Anonymous Anonymous, at 10:21 AM  

Post a Comment

<< Home