آدمهای خوب شهر

Thursday, September 09, 2010

"هنوز هم آدم خوب زیاد پیدا می شه"

این نوشته در وبسایت تابناک چاپ شده بود:

گوشی همراه نویسنده این سطور.... عصر روز دوشنبه 27 ماه مبارک رمضان هنگامی که روی صندلی ردیف دوم اتوبوس (روی تایر ) خط خصوصی مترو حقانی - بزرگراه ارتش نشسته بود از جیبش می افتد و این مرد مسافر میانسال روزه دار ، قبل از ایستگاه آخر از اتوبوس پیاده می شود. مسافر محترم و خوبی آقا یا خانم .... گوشی همراه او را در اتوبوس می باید و تحویل راننده محترم و خوب اتوبوس می دهد و این راننده خوب هم یعنی آقای ... پس از برگشت به پایانه مترو حقانی گوشی پیداشده را به آقای .... مسوول کنترل اتوبوس های بخش خصوصی در این پایانه می دهد. نویسنده این سطور نزدیک افطار به قصد تماسی تلفنی تازه متوجه گم شدن گوشی همراه خود می شود.

در تماس با شماره خود متوجه ماجرا می شود و داستانی را که خواندید از زبان آن مسوول کنترل محترم می شنود و قرار می گذارد تا صبح چهارشنبه گوشی خود را تحویل بگیرد. او اینک بسیار خوشحال و سپاسگزار خدا است که در این شهر « هنوز هم آدم خوب زیاده و پیدا میشه» اما صبح چهارشنبه پس از مراجعه از زبان این مسوول محترم می شنود، چیز فوق العاده ای نیست، کار ما همینه، مردم خوب هم همیشه بسیار خوب و زیاد هستند.

Labels: ,

2 Comments:

  • اگرچه مایه شادیست اما از طرفی هم باعث تاسف است چرا که این نشان میدهد چنین اتفاق ساده ایی بندرت اتفاق میفتد که حال چنین موجب تعجب شهروندی میگردد

    By Anonymous حسین . امیریه, at 12:12 PM  

  • http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=119370
    سلام اين خارجيه ولي خيلي باحاله

    By Anonymous Anonymous, at 3:34 AM  

Post a Comment

<< Home