آدمهای خوب شهر

Wednesday, December 08, 2010

آزمایش رایگان و محرمانه ایدز

دوستی در گودر این لینک رو شیر کرده بود. یه خورده فکر کردم ببینم جاش اینجا هست یا نه. آخر سر به این نتیجه رسیدم که بزارم.
 آدرس و تلفن یه سری مراکز مشاوره بیماریهای رفتاری رو در تهران و شهرستان ها می تونید توش پیدا کنبد. و یه سری اطلاعات مفید درباره ایدز مثل علائم، پیشگیری،راههای انتقال، روشهای تشخیص، و درمان. اینطور که معلومه و توی گودر هم نوشته بودن آزمایش هارایگان و محرمانه است و فقط یه سری سوال می کنن که ببینن چرا فکر کردین باید برین آزمایش. که خوب اونم طبیعیه همه جاس چون معمولا موقع این آزمایش در مورد رفتار جنسی فرد و یا اعتیاد سوال می کنن.
به نظر من اینکه توی انجام این کار احترام به حریم خصوصی رعایت می شه از اون اتفاقای خوبه.امیدوارم ادامه پیدا کنه.
 و به مسئولینش هم خسته نباشید می گم:)

2 Comments:

  • سلام از وبلاگت خيلي خوشم اومد
    خيلي خيلي
    طرز نوشتنتو دوس دارم
    بيا به من سر بزن منتظرتم

    By Anonymous فاطمه, at 3:23 AM  

  • من امروز توی ریدر وب‌لاگت رو دیدم. خیلی از ایده‌ات خوشم اومد و خوشحال شدم. حس‌ام شبیه این اه که یکی وسط بیابون خشک و برهوت بهم یه لیوان آب خنک داده باشه. من که مشتری‌ات شدم.
    موفق باشی و شاد
    :)

    By Blogger نامیه, at 7:51 AM  

Post a Comment

<< Home