آدمهای خوب شهر

Wednesday, November 24, 2010

فرشته‌هم پیکان داغون سوار می‌شود

مسافر بودیم
ماشین مشکل داشت طبق معمول
گفتم خدایا یه جوری خودت ما رو برسون خونه مون نصفه شبی تو جاده و بیابون نمونیم
بعد به شوخی تو دلم گفتم حتا اگه راه داره دوتا فرشته محافظ بفرست اسکورت‌مون کنن
بعد خندیدم به حرف خودم
اتفاقاً ساعت سه شب تو راه موندیم و باطری خوابید به سلامتی
یه پیکان داغونی بالاخره نگه داشت
دوتا اصفهانی توش بودن
کمک کردند ماشین راه بیفته
بعد چون چراغ‌ها روشن نمیشد گفتن ما تا جایی که مسیرمون باشه میایم پشت سرتون تا نور بندازیم راه روشن شه
هم مسیر بودیم اتفاقاً
تمام سه ساعت راه اسکورت مون کردن تا رسیدیم
فهمیدم که فرشته حتما لازم نیست بال و لباس سفید و حلقه ی نور داشته باشه
که میشه فرشته اصفهانی باشه و پیکان داغون سوار شه و زیر شلواری بپوشه
که خدا هم شوخی سرش میشه انگاری

نویسنده: عطش شکن

Labels:

3 Comments:

  • نتيجه اينكه عرشيان به اندازه ي فرشيان ادعا ندارند ماشين داغونم سوار ميشن.

    By Blogger Unknown, at 4:21 AM  

  • درود مهربون
    امروز دوستی که بسیار بسیار دوستش دارم به من گفت برو وبلاگ آدم های خوب شهر لذت ببر، مثل همیشه راست می گفت و من حالا شدم مشتری شما ;-)
    شاد و سربلند زیید

    By Blogger farzadguilani, at 11:49 AM  

  • اينجاست كه بايد گفت دم خدا گرم

    By Anonymous rahil, at 6:30 AM  

Post a Comment

<< Home