آدمهای خوب شهر

Monday, October 23, 2006

یک پیشنهاد

سلام
عماد پیشنهاد کرده که تو مواردی که امکانش هست اسم آدمهای خوب و محل کارشون رو هم بنویسیم که آدم بتونه بره سراغشون. به نظرم خیلی پیشنهاد خوبیه. شما هم اگه موافقین موقع نوشتن به این نکته هم دقت کنین.

مرسی.

6 Comments:

  • فکر کنم اين بيشتر منوط به اجازه خود اون آدما باشه تا تصمیم ما... چون فکر می کنم اين تصمیم برای گمنام يا غير گمنام موندن در حيطه حريم شخصی افراد قرار می گيره و ما در جايگاهی نيستیم که در مورد حريم شخصی ديگران قضاوت کنیم...پ

    By Anonymous Anonymous, at 7:04 AM  

  • take it easy dude!

    By Anonymous Anonymous, at 1:40 PM  

  • من خیلی به نظرم اینجا شامل حریم شخصی نمی شه. چون مثل اینه که از یه چیزی خوشحال بشی و با دوستت تعریف کنی. همونطور که مردم وقتی مدرسه خوب پیدا می کنن به همدیگه می کن. یا مغازه دار منصف. یا معلم خوب...

    By Blogger مسافر, at 1:48 PM  

  • توضیحت برام کاملا متين و محترمه ولی من هنوز فکر می کنم اين تصميميه که فرد بايد در مورد خودش بگيره و نه ديگران... قابل انتظاره که يه سری از آدما آرامش رو توی گمنام بودن جستجو کنن و دوست نداشته باشن که در معرض باشن و همين موجب شه اگه اسمی ازشون برده بشه جایی (به بدی يا به خوبی) اين حس آرامششون متزلزل شه... يه مثال مربوطش به موضوع اين وبلاگ، نیکوکارایی هستن که به دلايل کاملا شخصی دوست دارن ناشناس بمونن وقتی یه کار خوب انجام می دن... به نظرت درسته که ما بريم اين قضيه رو برای همه فاش کنيم؟

    پ.ن. من فکر می کنم که آدم با مدرسه یه کم متفاوته و نمی شه باهم مقايسشون کرد...پ

    By Anonymous Anonymous, at 7:45 PM  

  • To anonymous: One may take it easy about him/herself, but can't take it easy about the others!

    P.S. I think it would be a good idea to take it easy about yourself too and not submite your comments anonymously anymore!

    By Anonymous Anonymous, at 7:50 PM  

  • now you're being confrontational.

    By Anonymous Anonymous, at 1:25 PM  

Post a Comment

<< Home