آدمهای خوب شهر

Monday, October 16, 2006

نابینایان!!!

یه دوستی دارم که یه دفعه از روی کنجکاوی تصمیم می گیرن با یکی از دوستاش عینک آفتابی بزنن به عنوان دو تا آدم نابینا برن تو خیابون.
همینجا بگم که این به نظر من یکی از خلاقانه ترین و باحال ترین کاراییه که به عمرم شنیدم.
خلاصه دوتایی با یه دوست بینا( به عنوان کمک) می رن تو خیابون.
یه جایی باید از یه پله ای می رفتن بالا. بالای پله یه آقایی بوده که به دلیل اعتقادات مذهبی اش نمی تونسته دست اینا رو بگیره. به جاش کتابی رو که دستش بوده دراز می کنه و کمکشون می کنه که از پله برن بالا.
...

Labels:

5 Comments:

  • salam!
    khoobi!
    dar blogam bahse ekhtelafe tabaghati ro shoroo kardam!
    dar soorate tanayol shademan az sherkatetan dar bahse namborde!
    khoob bashid!

    By Anonymous Anonymous, at 5:52 PM  

  • che dustaye ba halai dari :D:D:D

    By Blogger nahid, at 7:31 AM  

  • Mesle oun joke ast ke khanoomeh poolo ba chadoresh be ranandeh taxi mideh and ranandeh baghieh pool ro ba anbor dast pas mideh.

    By Anonymous Anonymous, at 12:51 PM  

  • جوک رو نشنیدم ولی احتمالا فرقش اینه که اون خانم "مجبور" بوده پول بده.

    By Blogger مسافر, at 1:25 PM  

  • من که تازه طلبه حوزه علمیه قم شده ام اولین جایی که به ذهنم برای نماز صبح به جماعت خواندن می رسد مسجد فاطمیه در گذر خان است که آقای بهجت نماز در آنجا می خوانند
    برای دیدن آقای بهجت منتظر می مانم تا ایشان بیایند
    و از آنجا که شنیده ام آقای بهجت چشم برزخی دارند مدام ذکر ( یا ستار العیوب )را می گویم
    از دور مشخص است که پیرمرد عصا زنان دارد می آید به من که می رسد یک لبخندی به من می کند و می گوید یا ستار العیوب

    By Anonymous Anonymous, at 12:36 PM  

Post a Comment

<< Home