آدمهای خوب شهر

Tuesday, October 10, 2006

لبخند

از اون عصرهای خنک فروردین بود رفته بودم فرهنگسرای نیاوران برای نمایشگاه نقاشی
نمایشگاه توی محوطه ی باز بود همون میدون کوچیک رو می گم
وسطش یه حوض گرد و کوچیکه دور تا دورش هم سنگه و پشت سنگا هم باغچه.
اون روز یه عالمه بوم رو با پایه های چوبی به سنگا تکیه داده بودن نمایشگاه کوچولو و ساده ای بود ولی نقاشیهاش خیلی قشنگ بود
دانشجوهایی که نمایشگاه رو راانداخته بودن همه اونجا بودنو داشتن با همدیگه حرف می زدن بعضیا لب حوضچه نشسته بودند و بعضیها هم کنار نقاشیاشون.
خیلی دوست داشتم ازون پله های سنگی بالا برمو نقاشیاشونو نگا کنم من عاشق نقاشی بودم ولی اونا همه دانشجو بودنو من فقط سیزده سالم بود
بالاخره دلمو به دریا زدمو رفتم بین اون آدما
خیلی معذب بودم هر آن منتظر بودم یکی بهم بخنده یا از اونجا بیرونم کنه
یه نقاشی قشنگ هم که میدیدم باز که نگام به آدمی که کنارش وایساده بود میخورد بغضم میگرفت .
همین طور که با اضطراب قدم بر میداشتمو دونه دونه نقاشیا رو نگا میکردم ، یه چیزی دیدم
یه نفر روی اون سنگا نشسته بود و داشت مستقیم به چشمای من نگا می کرد به چشمای من !!
یه خانوم مسن با مانتو و مقنعه ی سرمه ای کنار یه نقاشی نشسته بود عینکش هم به گردنش بود
سرم رو بالا کردمو بدون اینکه بخوام منم بهش نگا کردم. کم کم نگاهش به یه لبخند تبدیل شد
قشنگ ترین لبخندی رو که تا حالا دیده بودم
یهو تمام اون دلهره از دلم بیرون ریخت .

نویسنده:
حورا

Labels:

8 Comments:

  • من اون لبخندی رو که پانته آ و یلدا می گفتن رو نوشتم !!!!!!!!!!

    By Anonymous Anonymous, at 11:09 AM  

  • salam...
    jef har vaght miad inja omidvar mishe.
    mamnoonetam.
    jef be rooze.
    beh zi...

    By Anonymous Anonymous, at 10:17 PM  

  • چه جالبه وبلاگت. اتفاقا من هر موقع می بینم یه نفر رگ گردنش قلمبه شده و خون به رگش خشک، داره از بدی زمونه و آدماش میگه ، پیش خودم میگم این آدم وقتی یه خوبی هم می بینه اینقدر بهش توجه می کنه.
    موفق باشی

    By Blogger ناخدا, at 3:55 AM  

  • salam.ghashang minevisi ,ovafagh bashi.behet link midam hatman by

    By Blogger بیگانه, at 7:42 AM  

  • حالا منم می خوام یه آدم خوب شهر باشم و بهت بگم چطوری متن رو توی وبلاگت راستچین کنی/. برو به این آدرس:http://asroone.blogspot.com
    خیلی چیزها درباره بلاگر توی آرشیوش هست

    By Anonymous Anonymous, at 12:47 PM  

  • mishe ke baad az "body" ino oonja ezafe kard ke rastchin she.

    direction: rtl

    By Anonymous Anonymous, at 11:28 AM  

  • همون اول هر تمپلت می شه جهت نوشتن رو مشخص کرد.همونجایی که معمولا نوشتن که از چپ نویسه. نوشته اضافه نمی خواد.
    ولی الان که وبلاگن درسته. نیست؟

    By Blogger مسافر, at 1:19 PM  

  • bale, alan rast chine, ama midunid? alan man intori mibinam ke noghteha o alamat taajob ha o ... inha hame miran avale jomle,

    By Anonymous Anonymous, at 8:17 AM  

Post a Comment

<< Home