آدمهای خوب شهر

Saturday, February 03, 2007

سلام
یه گروهی از دوستای من هستن که دارن یه کار خیلی خوب می کنن . اگه دوست داشته باشین می تونین کمکشون کنین.
این بچه ها دارن به یه سری موسسه نگه داری بچه ها کمک می کنن که برای عید برای این بچه ها کارت درست کنن و یه هدیه کوچیک
هم بگیرن. تعداد کل بچه ها 540 نفره.

حمایت از کودکان کار: 400 کودک 10-18 سال
باغچه بان شماره 7 (بچه های ناشنوا) : 50 کودک 3-8 سال
مرکز عاطفه (توانبخشی کم توان ذهنی): 90 کودک 14-40 سال (به خاطر وضعیت ذهنی واقعا کودکن)

این دوستای من به زودی یه شماره حساب خواهند داشت برای جمع آوری کمک . حالا وقتی از اون باخبر شدم هم می نویسم.

به نظر من کار خیلی خوبیه. و امیدوارم که موفق بشن.

9 Comments:

  • صثبصث

    By Anonymous Anonymous, at 11:03 PM  

  • كاره خيلي خوبيه
    1- چهار تا بچه به طور موقت خوشحال ميشن و بعدش تفاوتشون رو با بقيه بيشتر ميفهمن و كلي دلشون ميسوزه
    2- ساله ديكه منتظر هديه ميمونن
    3- شماها يه كم احساس داشتن وجدان بهتون دست ميده.

    By Anonymous Anonymous, at 11:05 PM  

  • meeerrci ke neveshti too bloget! >:D<

    By Blogger Pantea, at 3:23 AM  

  • merci az sedaghatet
    vali ma in karo bara vojdane khodemun nemikonim. baraye oona mikonim,
    montazer beshan, ma karaye behtari barashun mikunim. badesh ham nemishan.
    koodakan.

    ma ham ke beheshun tala nemidim ke deleshun besooze. darim cart midim. va mosalaman baraye delsuzi hamchin kare vaght giri ro nemikonim.

    merci ke chand ta adame 15 sala ro enghad tashvigh o omidvar mikoni

    By Blogger Pantea, at 3:24 AM  

  • در جواب احمد:
    این استدلال خیلی جالبه.
    با این استدلال هیچکس نباید وقتی که می تونه به کسی کمک کنه چون بعدا ممکنه نتونه.
    و با این استدلال آدمهایی که کاری نمی کنن خیلی راحت با خودشون می گن خب بقیه هم که واسه دل خودشون این کارو کردن پس فرقی با من ندارن.

    در جواب پانته آ:
    خواهش می کنم. مرسی از شما

    By Blogger مسافر, at 11:10 AM  

  • اولين باره كه ميام اينجا
    از اينكه يه نفر رو ميبينم كه داره از خوبي ها مي نويسه لذت بردم
    اميد وارم ثابت قدم باشي و همراهان بيشتري پيدا كني.
    شاد باشي هميشه

    By Anonymous Anonymous, at 4:24 PM  

  • affarin...

    By Anonymous Anonymous, at 4:55 PM  

  • البته اگه بتوني اسم اينو كمك بذاري حق با توئه. من كه نميتونم اسم اين رو كمك بذارم.

    By Anonymous Anonymous, at 6:59 AM  

  • در ضمن،مطمئن باش اون بچه بيشتر از من و شما ميفهمه.

    By Anonymous Anonymous, at 4:36 AM  

Post a Comment

<< Home