آدمهای خوب شهر

Monday, November 08, 2010

هدیه ازدواج


می دونستم که اداره بیمه به زوج های که تازه ازدواجشون ثبت شده ۲ سال هم سابقه بیمه دارند یک ماه حقوق هدیه میدهد ، این هم بگم که من تا بحال چند بار بیمه رفته ام و خیلی کار رو دیر راه انجام می دهند برای همین خیلی فکر می کردم سخته ...
صبح مرخصی گرفتم و بالاخره کارها رو انجام دادن و برای گرفتن پول یه چک دادند ....
برای نقد شدن چک طبقه همکف بانک رفاه شعبه گذاشته بود رفتم چک رو دادم به کارمند یه مرد خیلی جا افتاده بود و خیلی خیلی خوش رو ... همین که متن چک  رو خوند خنده ای کرد و تبریک بهم گفت تاریخ عقدم رو پرسید و وقتی دید تازه هستش کلی خوشحال شد و بیشتر تبریک گفت سیستم قطع شده بود کلی با هم گپ زدیم جوری که اصلا برام مهم نبود که چرا اونجا ایستادم ... برام از خصوصیات زنان گفت و از خصوصیات مردان چند مثال ساده زد و از من تقاضا کرد که اگر دوست داری زندگیت رو همسرت رو بیشتر بشناس ، خیلی خوش رو بود و خوش صحبت . وقتی سیستم وصل شد و چک نقد شد گفت : شرمندم ما بانکی ها بجز پول نو چیز دیگری برای هدیه نداریم و چند تراول نو و چند تا دو هزاری نو بهم تحویل داد و من که با کلی انرژی از این کارمند خوب جدا شدم ...چی می شد همه اینجوری بودند !!!

از وبلاگ کاغذ پاره

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home