آدمهای خوب شهر

Monday, November 01, 2010

پلیس سبز


عصر 25 خرداد وقتی نتونستم به خاطر زیادی جمعیت خودم رو به میدون آزادی برسونم،و اومدم سمت آریا شهر،تو میدون جمعیتی حدودا 2 یا 3 هزار نفری بودن که خیابون اشرفی اصفهانی رو به سمت شمال حرکت می کردن و شعار می دادن،رسیدیم به تقاطع جلال آل احمد و اشرفی اصفهانی،یه کانکس نیروی انتظامی اون موقع ها اونجا بود که الان نیست،مردم رو کردن به کانکس و شورع کردن به شعار دادن :
 نیروی انتظامی سبز تو هم قشنگه 
نیروی انتظامی حمایت حمایت
دو نفر اومدن بیرون،یکیشون سرگرد بود اگه اشتباه نکنم،چهار تا ستاره کوچیک رو شونه هاش بود،میان سال بود،ته ریش با موی  کم پشت،به شمالی ها می زد،اومد بین جمعیت،یه پارچه سبز از یکی از بچه ها گرفت،بوسید و انداخت دور گردنش،مردم رو دست بلندش کردن،یادم نمی ره اشک تو چشمام حلقه زده بود،چند متری رو دوش مردم بود و بعد اومد پایین و رفت تو کانکس.
هنوز که هنوزه هر جا پلیس می بینم چشم می چرخونم شاید اون پلیس سبز رو ببینم

نویسنده: م. آزاد

Labels:

9 Comments:

  • پسرش رو تازه در یک تصادف از دست داده بود. پسر همراه با ۴ نفر از دوستانش صبح داشتن می‌رفتن دانشگاه، سرعتشون زیاد بوده و کمربند نبسته بودن، راننده یک حیوانی چیزی می‌بینه توی جاده (که جاده‌ی بدی هم هست و جون چند تا دیگه از دانشجویان رو هم گرفته) و یک کم منحرف می‌شه. پسر این آقا در جا ضربه مغزی می‌شه و فوت می‌کنه. یکی دیگه از بچه‌های توی ماشین هم یا در راه بیمارستان یا پس از رسیدن به بیمارستان فوت می‌کنه. نفر سوم نشسته در عقب ماشین هم در حال کما بود (شاید هنوز باشه) تا مدت‌ها. فقط دو نفر جلو حال فیزیکیشون بد نبود. راننده فقط جراحت‌های ساده داشت. پدر این پسر تا مدت‌ها مرتب به دیدن راننده می‌رفت و مطمئن می‌شد که حالش خوبه. می‌ترسید که عذاب وجدان داشته باشه و کاری دست خودش بده. سال‌ها پیش پدر این پسر یک عزیز دیگر (مادرش) رو در یک تصادف از دست داده بود. راننده‌ی اتوبوسی که مادرش و مسافرهای دیگه‌ش کشته شده بودن بعدا خودکشی کرده بود. پدر این پسر نمی‌خواست که تاریخ تکرار شود.

    By Anonymous Anonymous, at 11:09 AM  

  • من از خوانندگان این وبلاگ هستم و معتقدم که وبلاگ بسیار خوبی است. ولی از پست های سبز آن خوشم نمی آید. کلا معتقدم سبزها دچار توهم هستند و رهبرانشان دروغگو و بد هستند

    By Anonymous Anonymous, at 12:22 PM  

  • دوست عزیز. ممنون که وبلاگ رو دنبال می کنید. ولی خواهش می کنم توی کامنتهاتون به بقیه نویسنده ها و خوانندگان وبلاگ توهین نکنین که من هم بتونم فضای کامنتها رو باز نگه دارم و مجبور نشم کنترلی روشون بکنم.

    By Blogger آدمهای خوب شهر, at 12:31 PM  

  • خوب بود به جناح بازی سیاسی آلوده اش نمی کردید...

    By Anonymous سید احمد موسوی, at 12:37 PM  

  • از ترس جونش اون پلیس هم این کار رو کرد

    By Anonymous Anonymous, at 3:00 PM  

  • داشتم از خوندن خوبی ها لذت می بردم که این پست حالم رو گرفت کاش رنگ سبز ریایی رو با این همه خوبی کنار هم نمذاشتین. از سبز ضد دین بیزارم.

    By Anonymous Anonymous, at 10:23 AM  

  • بنظرم صدور قاطعانه حکم : (سبز= ضد دین) کمی با منش دینداران واقعی منافات دارد .با احتیاط تر و دین مدارانه تر حمله کنید دوست عزیز

    By Anonymous Anonymous, at 12:04 PM  

  • یه سری دوستان جوری از ترس از سبزا حرف میزنن انگار هیشکی ندونه ملتو سبزا زدن کشتن!!!
    کلتو از پنجرا خونه ولی عصرت مینداختی بیرون یه روز میدیدی مردمیو که سبز بودن// یه سر میمودی امام حسین میدیدی میردمیو که سبز بودن//
    معنی مردم و میدونی؟

    By Anonymous Anonymous, at 4:48 PM  

  • پلیسی که شرف داشت

    By Anonymous Anonymous, at 8:35 AM  

Post a Comment

<< Home