آدمهای خوب شهر

Monday, August 15, 2011

جبران خطای پلیس!

از وبلاگ  طامات:

امروز با دوستان دم افطار کلی ثواب بردیم و کار خیر کردیم.
خیابون جلفا یکی از خیابون های پر ترافیک تهران در ساعات آخر روز محسوب میشه. این خیابون از میدان کتابی شروع میشه و به پل سید خندان ختم میشه.
امروز دم افطار پایین این خیابون یک طرفه ، یعنی نزدیکای پل سید خندان کلی از این پلیس های کلاه کج وایساده بود و ماشین هایی که توش خانوم های آرایش کرده بودند رو می گرفتند جریمه می کردند. اگر هم با پسر بودند ماشین رو می خوابوندند. 
خیابون ترافیک بود و ماشین ها به کندی حرکت می کردند. 
ما به همراه دوستان خود در محل های مختلف این خیابان استقرار پیدا کردیم.
و هر ماشینی که دارای شرایط فوق بود رو مطلع می کردیم و قبل از رسیدن اونها به انتهای خیابون اونها رو از کوچه های اطراف فراری می دادیم.
به گزارش دوستان پلیس های محترم پایین خیابون فک کردن دیگه جامعه درست شده و هیچ مورد تخلفی مشاهده نمی شه. برای همین رفتن خونه هاشون. 

Labels:

3 Comments:

  • سلام
    من نویسنده وبلاگ طامات هستم
    از باز نشر مطلبم با ذکر منبع کمال تشکر را دارم

    By Blogger نسیم شمال, at 10:20 AM  

  • سلام
    من نویسنده وبلاگ طامات هستم
    از باز نشر مطلبم در وبلاگت کمال تشکر رو دارم
    tamaat.blogspot.com

    By Blogger نسیم شمال, at 10:21 AM  

  • ممنون از کامنتتون. من لینک وبلاگتون رو توی پست اضافه کردم.

    By Blogger آدمهای خوب شهر, at 12:09 PM  

Post a Comment

<< Home