آدمهای خوب شهر

Monday, January 03, 2011

کارگردان متواضع

از نمایش هیچ خوشم نیومد. به‌نظرم کار ضعیفی بود. بعد نمایش داشتم با یکی از دوستان درباه‌ش صحبت می‌کردم که خیلی بد بود و اینا. گفت خب همین‌ها رو بنویس بگذار توی وبلاگت، من کارگردان رو می‌شناسم و خیلی اتفاقا دنبال اینه که نقد‌ها رو بشنوه. من هم نوشتم، به‌تند‌ترین نحو ممکن! فرداش همون دوست گفت که کارگردان نقدتون رو خونده و کامنت گذاشته. رفتم دیدم نوشته: به بزرگواری خود عفو بفرمائید.‏ حتی شنیدم که برمبنای انتقاداتی که شده، در اجراهای بعدی تغییراتی هم اعمال کرده‌اند.‏‏

نویسنده: زهرا قدیانی

Labels:

2 Comments:

  • When will you post again ? Been looking forward to this !

    By Anonymous Anonymous, at 9:32 PM  

  • هر وقت مطلب جدیدی دریافت کنم:) شما هم اگه خاطره ای دارین بنویسین:)

    By Blogger آدمهای خوب شهر, at 10:42 AM  

Post a Comment

<< Home