آدمهای خوب شهر

Wednesday, December 29, 2010

شما آدمهای خوب

سلام
تابستون امسال که به تشویق دوستی تصمیم گرفتم بعد یکسال سکوت دوباره شروع به نوشتن کنم، فکر نمی کردم اینقدر سریع کار بجایی برسه که اکثر خاطره ها از شما بیاد و نه از من.
خواستم ازتون تشکر کنم. خیلی خیلی زیاد. چون خوندن اینجور خاطره ها، خیلی وقتها تمام روز من رو می سازه.
و غیر از کامنتهایی که همه می تونین ببینین، خیلی ها هم هستن که برام ایمیل می زنن و می گن که برای اونا هم همینطوره. می گن که نوشته های شما گاهی خستگی شون رو در می بره، یا امید رو توی دلشون زنده می کنه. خواستم پیغامشون رو بهتون برسونم. که دیدم این در واقع پیغام خودتون به خودتونه. ولی خلاصه... بدونین چه آدمهای خوبی هستین و چه حس خوبی تو دل همدیگه درست می کنین. اونقدری که یکیتون وقت می زاره و یه ایمیل زیبا می زنه فقط برای اینکه ازتون تشکر کنه.
خلاصه که دمتون گرم.
امیدوارم حالاحالا ها همینطور بتونیم با هم اینجا رو زنده نگه داریم.
منتظر نوشته ها تون هستم.
هرروز....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home