آدمهای خوب شهر

Saturday, January 01, 2011

ماجرایی هم از وزارت ارشاد

یه روز به خاطر نوع شغل و حرفه ام در وزارت ارشاد - معاونت سینمایی سرگردون بودم ، یکی از مدیرای با سابقه معاونت سینمایی تازه وارد سمت جدید شده بود و خلاصه کلی بازار دید و بازدید داشتن ... اون وسط که من نمی تونستم برم جلو و بگم آقای مدیر کل ، لطفا به دادم برس ! خلاصه ... گذشت چند روزی . یکی از دوستانم در ارشاد گفت ، بنده خدا خوب بهش ایمیل بزن یا برو تو وبلاگش ! گفتم از این سر کاریاست که میگه منشیش چک کنه و جواب بده ! بعد دیدم نه ! مدیر کل نمایش خانگی و همکاری های سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد در وبلاگ خودش (اینجا) خیلی راحت و مردمی ، با همه بحث میکنه و وقت قابل توجهی رو به ارباب رجوع هاش میده ! هر جا هم که لازمه نامه داری و یا ... ایمیل بزن ! یه روزه جواب میده ! حتی ساعت 1 شب هم جواب دادن به من ! خلاصه الان که این وبلاگ و آدم های خوب رو دیدم ، یاد این مدیر کل افتادم . چقدر ایشون توی ذهن من بزرگ و با شخصیت شکل گرفتن . جالبه که خبر دار شدم برخی دیگر از مدیران و معاونان ارشاد ، در حال راه اندازی وبلاگ و سایت و ... هستن ! خداییش جا داره ازشون تشکر بشه. اسم ایشون سعید رجبی فروتن هست و سمتشون رو هم که گفتم .

نویسنده: ب. ک

Labels:

1 Comments:

  • از زاویه ای دیگر
    http://www.louh.com/content/4545/default.aspx

    By Anonymous لوح, at 5:05 AM  

Post a Comment

<< Home