آدمهای خوب شهر

Sunday, November 19, 2006

عذر خواهی

می خواستم بابت سوت و کور بودن اینجا عذرخواهی کنم. من خودم که دیگه ایران نیستم که چیزی ببینم، شمایی که می خونید هم که یا حالشو ندارید یا چیزی ندارید بنویسید.
خلاصه که فعلا اینطوریه!
امیدوارم که درست بشه.

3 Comments:

  • مگه خارج از ایران آدم خوب پيدا نمی شن که " وظیفه اشون رو انجام می دن ، باهات بداخلاقی نمی کنن، مهربونن، و خلاصه باعث می شن وقتی برمی گردی خونه احساس خوبی از روزت داشته باشی،"؟ بهتر نیست ارزشای انسانی رو محدود نکنیم به مرزای جغرافیایی؟

    پ.ن1. حتی شاید برخورد با آدمای خوب توی تنهایی توی غربت (جایی که به خاطر پس زمینه های غلط ذهنیمون به وقت اومدن انتظار برخوردای سرد یا نژادپرستانه ازشون داریم) پررنگتر القا کنه اون حس خوب ناشی از اون کار خوبشون...پ
    پ.ن2. اگه موافقی، برای شروع اولين پست فرامرزی رو برات می فرستم! پ

    By Anonymous Anonymous, at 5:56 PM  

  • خوبه که آدم فرامرزی باشه. منم اولش می خواستم همین کارو کنم. منتها بعد یادم اومد که این وبلاگ رو واسه این درست کردم که در مقابل همه نکات مثبت فرهنگی که خارج از ایران می دیدم و باعث می شد فکر کنم که ما خیلی راه داریم که بریم، نکات مثبت خودمون رو هم ببینم و هم امیدوار بشم و هم ببینم از چه پایه هایی می شه شروع کرد برای پیشرفت. واسه همین ترجیح می دم خودم در باره ایران بنویسم. ولی همونطور که دیدین نوشته های دیگران رو که در باره ایران هم نبوده گذاشتم توی وبلاگ.

    By Blogger مسافر, at 6:37 PM  

  • hey too een fekram keh man to ro mishnAsam?
    to koodoom maryami?
    ageh mishnAsam keh khosh be hAlam,
    agar ham ne,keh bloget ro khoob doost dAram,laabod ageh mishnAkhtamet khosh beh hAlam bood!

    By Blogger الى, at 10:08 AM  

Post a Comment

<< Home