آدمهای خوب شهر

Monday, June 20, 2011

استاد و منشی مهربان

نظریه‌های جامعه‌شناسی که درس اصلی‌مونه، من چون تغییررشته‌ای هستم دو واحد مبانی نظریه‌های جامعه‌شناسی هم باید با بچه‌های لیسانس بگذرونم. نظریه‌های جامعه شناسی خودمون امتحان پایان‌ترم نداره و همین باعث شد تاریخ امتحان این دو تا درسُ اشتباه کنم و سر امتحان مبانی نروم! عصری دیدم منشی گروه‌مون زنگ زده که خانوم چرا نیومدی امتحان بدی؟ منم سرخوشانه برگشتم میگم خب امتحان نداشتیم که! وقتی منشی گروه حقیقت ماجرا رو تعریف کرد آه از نهادم برخاست که واااای حالا چی کار کنم؟ کی می‌خواد این واحدُ دوباره بگیره؟
منشی گروه گفت وایسا من فردا با استادتون صحبت می‌کنم که ازت جدا امتحان بگیره. فرداش ساعت هشت و نیم صبح (ینی اول وقت پیگیر کار من شده بوده) زنگ زد که من کلی اصرار کردم و استاد قبول کرده و بیا این شماره استاد، ینی یک حرکت کاملاً مادرانه. این شد که با استاد هماهنگی کردم و امروز رفتم محل کار استاد و امتحانه رو دادم و قالش کنده شد.
حالا نمی‌دونم این کار کی بود. منشی گروه، خانوم رضوی که انقدر پیگیر کارم بوده یا خود استاد، دکتر نصرتی‌نژاد، دیده من نیومدم به منشی گفته برو به این بچه بگو من به استاد اصرار کردم که یه بار دیگه ازت امتحان بگیره. در هر صورت آخیـــــــــــش.. خدا به دوتاشون خیر زیاد بده.
 
نویسنده: زهرا قدیانی

Labels: ,

3 Comments:

  • emrooz har chi ba khodam kalanjar miram ke baba adamaye khoob ham peida mishan, khoonam bishtar joosh miad. vali damet garm, ye baar hesabi man ro taaze kardi.

    By Anonymous Anonymous, at 12:10 PM  

  • سلام
    من نمی دونم مطالب این وبلاگ رو تو فیس بوک هم میزارین یا نه؟
    اگه آره لطفا لینکش رو بدین تا دونه دونه اش رو من هم به اشتراک بذارم
    اگه نه اجازه دارم بین دوستان و گروه ها با ذکر نام وبلاگتون منتشر کنم؟
    اعتقادم اینه که تقابل با خشونت و ناراستی نباید از جنس اونا باشه و واسه همین مدت زیادیه که خواننده تونم البته خاموش
    موفق باشید و زودتر جواب بدین لطفا
    مرسی

    By Anonymous کوزه, at 5:52 PM  

  • سلام کوزه عزیز
    ممنون از سوالت چون باعث شد من به فکر بیافتم و برم صفحه رو درست کنم:)
    اسمش هست "آدمهای خوب شهر". توی آخرین پست وبلاگ هم لینکش رو گذاشتم.
    موفق باشی

    By Blogger آدمهای خوب شهر, at 2:26 AM  

Post a Comment

<< Home